GARANCIJA NAJNIŽE CIJENE

GARANCIJA NAJNIŽE CIJENE!
Ako u nekoj drugoj tvrtki iste
djelatnosti nađete bilo koji proizvod
iz našeg prodajnog asortimana,
iste kvalitete, po nižoj cijeni,
tu cijenu uz
5% DODATNOG POPUSTA
nudi Vam i EnergoPak d.o.o.


Morate imati instaliran Flash Player da biste vidjeli slike.

UGOVORNI PARTNERI

Morate imati instaliran Flash Player da biste vidjeli slike.

KORISNI LINKOVI

PREVODITELJ

Prevoditelj EN -> HR
Translate HR -> EN
www.rjecnik.net

PočetnaBiodizelSigurnost

Sigurnost

Sigurnost

Proizvodnja biodizela uvijek bi trebala biti siguran način koji se koristi sa zadovoljstvom u želji da se reduciraju emisije štetnih plinova i pritom uštedi novac. Ali uvijek bi sigurnosni aspekti proizvodnje biodizela kod kuće trebali biti uzeti u obzir kada se razmatra kupnja biodizel procesora. Utvrdili smo da većina opreme trenutno dostupne na tržištu ili setovi za sastavljanje kod kuće su u osnovi nesigurni. To je došlo do izražaja nedavno kada je proizvođač biodizela u Northamptonu zadobio 20%-tne opekline pri proizvodnji svog goriva pokušavajući iskoristiti set vlastite (kućne) izrade.

U stotinama domaćinstava koja su kupila Green Fuels-ov set dostupan od 2004. g. nije bilo nikakvog incidenta gdje bi kupci sami sebi nanijeli ozljede za vrijeme procesa proizvodnje biodizela, što dosljedno potvrđuje da sa ispravnom opremom proizvodnja biodizela kod kuće može biti sigurna i jednostavna aktivnost.

Kada smo razvijali Fuelpod1, Fuelpod2 i Fuelpod3 pobrinuli smo se sagledati sve moguće aspekte vezano uz zdravlje i sigurnost. Tijekom njihova razvoja bili smo u stalnim kontaktima sa Izvršnim centrom za zdravlje i sigurnost (HSE) kako bi bili sigurni da smo napravili u praktičnom smislu sve što je moguće da osiguramo sustav koji je siguran i jednostavan za korištenje. Za vašu informaciju mi smo dolje nabrojali područja koja se moraju uzeti u obzir prilikom pronalaženja procesora za domaćinstva.

Veličina šarže:

Što se tiče postrojenja namijenih za kućanstva smatramo da je kapacitet od 100 litara maksimalna sigurna veličina šarže. Taj je volumen određen budući da će se koristiti samo 17 litara metanola u procesu. Većina naših kupaca se odlučuje za manji 50 litarski šaržni sustav primarno zbog obaveza kod količine od 2.500 litara godišnje ili oko 50 litara tjedno i stoga koriste 8,5 litara metanola po šarži.

Zagrijavanje:

Iako su skuplji, mi koristimo grijače u obliku vanjskog pojasa za predzagrijavanje ulja za naše kućne setove. Oni se mogu namjestiti na svaku bačvu zasebno ili na sabirni prostor kao što je to slučaj kod Fuelpod 2 i 3, zadržavajući tako dio procesa zagrijavanja dalje od reaktora – tj. ulje je zagrijano prije nego se desi reakcija, a ne za vrijeme reakcije kada dodajete kemikalije. Kako su grijači termostatski upravljani vrlo je teško previše zagrijati ulje, a elementi nisu u kontaktu sa zapaljivim tekućinama kao što je metanol.

Mnogi sustavi koje smo mi vidjeli koriste grijače koji se urone u tekućinu, neki su čak pričvršćeni za plastične spremnike koje mi smatramo jako nesigurnima. U takvim situacijama grijač može previše zagrijati spremnik ili zapaliti metanol. Plutajući prekidači rješavaju ovaj problem samo u normalnim situacijama, ako plutajući prekidač zakaže vrlo je vjerojatno da će se procesor rastopiti ili zapaliti.

Kemijski dodaci:

Svi naši sustavi koriste venturijeve cijevi za dodavanje metanola i metilena iz zasebnog spremnika. Korištenjem tih cijevi metanol nije nikada zagrijan u spremniku jer trebate pumpati ulje uokolo kako bi povukli tekućinu unutra. Kako je reakcija poprilično brza kada se doda mješavina, minimalizira se rizik od držanja zapaljive tekućine u spremniku reaktora. Ovaj sustav odbacuje potrebu za ulijevanjem kemikalija. Ova pažljiva procedura miješanja je jedan od glavnih elemenata u proizvodnji biodizela konstantno visoke kvalitete koja čini bazu čitavog našeg dizajna opreme.

Dodavanje kemikalija na spor i kontroliran način omogućava reakciji da se razvije do kraja. Dodavanje svih kemikalija u jedan spremnik rezultira visokom koncentracijom katalizatora na površini ulja. To dovodi do formiranja pjene koja reducira količinu katalizatora dostupnu za provođenje formacije metilnih estera i sukladno tome nema reakcije ulja.

Ulijevanje kemikalija u reakcijski spremnik je značajan rizik. Ovdje se pare brzo otpuštaju kako tekućina dodirne vruće ulje a to uvelike povećava rizik od prolijevanja. Rizici zapaljenja metanola su slični rizicima benzina i stoga se pojedinac mora zapitati „da li bih to učinio sa benzinom“? – odgovor je uvijek glasno ne, što pojačava naše napore da eliminiramo svaku potrebu za nadolijevanjem, što za posljedicu ima da je naš kupac siguran i osjeća se ugodno za vrijeme proizvodnje vlastitog goriva.

Kemikalije:

Većina naših kupaca koristi tekuće metilate nasuprot suhom natrijevom hidroksidu stoga tu nema egzo termičke reakcije (reakcija koja oslobađa toplinu). Kvaliteta goriva se dodatno poboljša jer ne postoji vjerojatnost da neotopljeni natrijev hidroksid ometa reakciju. Glede skladištenja kemikalija mi uvijek preporučujemo da se metanol skladišti u 25 litarskim kontejnerima gdje je to moguće ili bi trebao biti spremljen u specijalni spremnik unutar spremnika i držan podalje od izvora zapaljenja.
Volumen kemikalija je isto tako značajan. Naše standardno pakiranje se sastoji od kontejnera kapaciteta 4*25 litara metanola i kontejnera 1*10 litara natrijevog metilata.  Za stvaranje predodžbe možemo reći da je ova količina kemikalija ekvivalentna dvama automobilima punih spremnika benzinom spremljenim u garažu.  Naše je stajalište da su kontejneri koji sadržavaju više od 25 litara potencijalno nesigurni za skladištenje u garažama domaćinstava.

Materijali:

Tijekom razvoja palete naših sustava morali smo se pobrinuti da su svi materijali otporni i na kiselinsko (ulje) i na lužnato (tijekom reakcije) okruženje. Također smo morali potvrditi da će korišteni materijali katalizirati reakciju, zato nije korišten bakar, a i svi elementi od mjedi su pocinčani. Na kraju morali smo biti sigurni da sve cijevi rade dobro i da su materijali od kojih je napravljen spremnik otporani na degradaciju kako na temperaturi reakcije od 65 °C tako i na višim temperaturama.

Zadržavanje:

Ugradili smo taložni prostor za zagrijavanje ulja koji djeluje i kao zaštita tijekom reakcije. Sustav je isto tako zatvoren što znači da se kemikalije dodaju preko zatvorenih kontejnera i odušak kontejnera ide nazad do kemijskog kontejnera. Mi smo isto tako pokazali da čak i kod većih šarži dodavanjem kemikalija preko venturijevih cijevi reakcija je toliko efikasna da je stvorena minimalna količina para metanola. Dodatno smo angažirali konzultante da testiraju pare metanola u i oko našeg sustava i utvrdili su da se značajnije količine para zadržavaju unutar tanka za reakciju i one su donekle rizične.

Bez obzira na gore navedeno mi uvijek preporučamo da je za vrijeme reakcije dostupan prikladan ventilator zbog vaše vlastite sigurnosti jer su pare metanola teže od zraka (tj. otvorena vrata ili odušnik u zidu).

Kontrola:

Kod Fuelpod 2 i 3 koristimo zračne kontrole i ATEX (protueksplozivan) odobrenu zračnu pumpu za upravljanje sustavom. Korištenjem zraka i suhih zaustavnih konektora mogućnost za nastanak iskre je u potpunosti eliminirana, a kao dodatna zaštita vi ne možete maknuti cijev i poprskati gorivom garažu. Kompresor se tada može smjestiti na sigurnu poziciju na udaljenost od postrojenja veću od 1m.

Na baznom Fuelpod 1 koristimo pumpu koja ne iskri smještenu na bačvi udaljenoj od reaktora. Pumpa ima zaštitu od preopterećenja i previsokih temperatura stoga će prestati raditi kada je ulje previše zagrijano ili su ventili zatvoreni.

Trening:

Mi osiguravamo iscrpan priručnik i vodič kao i mogućnost da kupci dođu na jednodnevni trening prije same kupnje. Razina stručnosti može se postići pažljivim proučavanjem priručnika te dodatno pohađanjem našeg jednodnevnog treninga. U priručniku se nalaze svi MSDS detalji o kemikalijama korištenima u procesu kao i vodič. Također osiguravamo i osobnu zaštitnu opremu koja uključuje rukavice i sigurnosne naočale.

Green Fuelsovim kupcima je osigurana telefonska linija za pomoć kako bi vam dali brzi odgovor na bilo koje pitanje ili nastali upit.

Pročišćavanje/Pranje:

Kod Fuelpod 2 i 3 koristimo smolnu ionsku izmjenu za pročišćavanje goriva. To je sadržan sistem koji koristi vrlo male količine potrošnih materijala i dobra kvaliteta goriva se postiže na vrlo jednostavan način. Sustav ovog tipa je najčešće korišten u većini komercijalnih postrojenja koja danas rade.

Sa bazičnim Fuelpod 1 koristimo sustav pranja vodenom maglicom koji je pouzdan ali mu treba duže vremena i proizvodi oko 50 litara otpadne sapunaste vode po šarži.

Mi pokušavamo obeshrabriti svakoga tko želi uliti neisprano ili nepročišćeno gorivo u svoj automobil jer će gorivo biti podosta lužnato i bilo kakvo prisustvo sapunice će stvoriti naslage u filtrima, pumpama i na brizgaljkama.

Kvaliteta goriva:

U kompaniji Green Fuels koju mi zastupamo vozi sve od dizelskog Smart-a pa do V10Tdi VW Touarega na 100%-tni biodizel. Jako smo sigurni da gorivo proizvedeno našom opremom može biti konstantno najviše kvalitete. Upute i oprema su uvijek osigurani kako bi dozvolili našim kupcima obavljanje osnovnih testiranja na njihovom gorivu kako bi bili sigurni da je uvijek pogodno za korištenje. Cilj je da i oni sudjeluju u našem uvjerenju da proizvode biodizel visokog i pouzdanog standarda.

Na kraju možete biti uvjereni da smo napravili najviše što smo mogli kako bi osigurali najsigurnije, najpouzdanije, biodizel procesore jednostavne za korištenje na današnjem tržištu.



PočetnaBiodizelSigurnost


Morate imati instaliran Flash Player da biste vidjeli slike.

KONTAKT - UPIT

SJEDIŠTE: BJELOVAR
Stipe Javora 14
HR-43000 Bjelovar
Hrvatska (Croatia)
T: +385 43 222 108
F: +385 43 222 107
E: info@energopak.hr
E: info@enepro.hr

Miro Pavlović
E: miro@enepro.hr
M: 091 222 1077



Raiffeisen banka - Tečajna lista i tečajni kalkulator